Verzending & Retourzendingen

 

Verzending

 

Stardust staat voor duurzaamheid. Niet alleen in onze kleding, maar ook in de verzending van jouw bestelling! 

 

Daarom werken we samen met Fietskoeriers.nl.

 

Fietskoeriers.nl bezorgd onze pakketten op de fiets in 1 van de 30 steden waar zij gevestigd zijn. Daarbuiten wordt er samengewerkt met DHL.

 

Zone

Tijd in Werkdagen

Verzendkosten

Gratis Verzending bij:

Nederland & Belgie 1 - 4 dagen €4.95 Gratis bij + €70
Duitsland 2 - 7 dagen €4.95 Gratis bij + €70
West Europa 2 - 7 dagen €8.95 Gratis bij + €100
Rest van Europa 3 - 8 dagen €11.95 Gratis bij + €150
Buiten Europa 7 - 13 dagen vanaf €11.95 Gratis bij + €150



West Europa:

Austria, Denmark, Great Britain, Finland, France, Ireland, Italy, Luxembourg, Poland, Portugal, Spain and Sweden.

 

Rest van Europa:

Albania, Andorra, Belarus, Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Estonia, Greece, Hongarije, Latvia, Lithuania, Malta, Monaco, Norway, Romania, Serbia, Slovenia, Slovakia, Switzerland and Turkey.

 

Buiten Europa:

Alle andere landen welke niet in bovenstaande lijst staan.

 

Retourzendingen

 

We hopen altijd dat je blij zult zijn met de items die je bij ons hebt gekocht. Als je niet zeker bent over de maat of kleur voordat je bestelt, mail ons dan gerust op [email protected].

 

GRATIS RETOURNEREN IN WINKEL

Je kunt jouw aankoop gratis retourneren bij ons in de winkel. Je hoeft je retour niet online aan te melden, wel is het belangrijk de factuur of kassabon mee te nemen. Ook dient ons retourformulier ingevuld meegenomen te worden.

Onderstaand het adres van onze winkel:

 

Carolieweg 13

9711 LP, Groningen

The Netherlands

 

IK WIL MIJN BESTELLING GRAAG RETOURNEREN VIA POST

Je kunt jouw items binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling retourneren. Stuur ons een e-mail naar [email protected] en wij sturen je een retourformulier. Zijn de 14 dagen verstreken? Dan is het helaas niet mogelijk om je bestelling te retourneren. Heb je vragen hierover? Mail ons dan gerust. 

 

IK HEB MIJN BESTELLING GERETOURNEERD, MAAR HEB NOOIT EEN TERUGBETALING ONTVANGEN

Zorg ervoor dat wanneer je een pakket terugstuurt naar Stardust om het retourformulier aan het pakket toe te voegen. Zonder een retourformulier of bestelgegevens kunnen we het artikel niet traceren en daarom niet volledig afhandelen. Als je het retourformulier niet aan je pakket hebt toegevoegd, kunnen we retourzending niet verwerken.

 

RETOURNEER MET TRACK & TRACE

Wanneer je jouw bestelling retourneert, zorg er dan voor dat je dit doet met een track & trace nummer. In dat geval, als het pakket niet aankomt of aankomt zonder klantgegevens, kunnen we de bestelling nog steeds opsporen. Als je niet kunt bewijzen dat de bestelling is geretourneerd, kunnen we helaas niets voor je doen. Als de bestelling is geretourneerd (met of zonder track & trace) en permanent verloren is gegaan tijdens verzending, kunnen we geen enkele terugbetaling aanbieden. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het pakket veilig terug in ons magazijn aankomt.

 

RETOURKOSTEN

Eventuele verzendkosten die van toepassing kunnen zijn op retourneren of ruilen worden niet terugbetaald. Alleen als je een artikel wilt ruilen of retourneren vanwege een fout aan onze kant, zorgen wij voor de verzendkosten voor de retourzending. Neem contact op via [email protected] zodat we jou een retouretiket kunnen sturen.

 

HOE LANG DUURT HET OM MIJN GELD TERUG TE BETALEN?

Wanneer we jouw retour op kantoor ontvangen, kan het tot 10 werkdagen duren om je retour te verwerken. Ons systeem gebruikt dezelfde betaalmethode waarmee je jouw betaling hebt uitgevoerd om je terug te betalen. Daarom is het niet mogelijk om betalingsgegevens te wijzigen. Het kan tot twee werkdagen na de verwerking duren voordat het geld weer op je rekening is bijgeschreven.

 

KAN IK MIJN GEKOCHTE SALE-ITEMS RETOURNEREN?

Ja, je kunt jouw gekochte sale-items retourneren. Houd er rekening mee dat retouren alleen met een ontvangstbewijs kunnen worden verwerkt.

 

KAN IK MIJN ITEMS RETOURNEREN DIE GEKOCHT ZIJN MET EEN SPECIALE PROMOTIECODE?

Ja, die korting was een geschenk van ons aan jou. Houd er rekening mee dat retouren alleen met een ontvangstbewijs kunnen worden verwerkt.